تبریک عید نوروز و هدیه ای ناقابل از طرف من





deathly hollows
















تبریک عید نوروز و هدیه ای ناقابل از طرف من

امیدوارم عید با بوسه هاش،بهار با گلهاش و سال نو با امیدهاش برات مبارک باشه......

 

 

بهار تجلی جلوه ای از جمال خداوند است این شکوه الهی و فرا رسیدن عید نوروز را صمیمانه خدمت شما و خانوادهی محترم تبریک عرض مینمایم.......

 

 

هر عید تورا غرق صفا میخواهم هر روز تورا کامروا میخواهم از بهر تو و هر که تو را دارد دوستارامش خاطر از خدا میخواهم عید بر شما وخانواده ی محترمتان مبارک باد.........

 

 

سلامت،سعادت،سیادت،سرور،سروری،سبزی و سر زندگی هفت سین سفره ی زندگیتان باد.....

 

 

سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت،بادت اندر شه ریاری برقرار و بر دوام....،سال خرم،فال نیکو،مال وافر،حال خوش،اصل ثابت،نسل باقی،تخت عالی،بخت رام...سال نو مبارک.......

 

 

دنیارا برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم نوروز مبارک.......

 

 

هرروزتان نوروز......نوروزتان پیروز........پیروزتان امروز........ امروزتان هر روز....، سال نو مبارک.

 

 

 

فرا رسیدن نوروز باستانی،یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر هم ی ایرانیان پاک پندار،راست گفتار و نیک کردار خجسته باد.....

دوستان عزیزم بازم ببخشید با عجله نوشتم اگه غلطی توش بود  معذرت چون لحظه ی سال تحویل دارم مینویسم باید برم بازم ببخشید بای......راستی اگه بیشتر خواستید بگید تا بزارم بای بایبای بای بای بای بای بای بای بای


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط criss angel در چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:,

و ساعت 13:34

درباره ی ما

به وب من خوش اومدید،من می خواهم اوقات خوشی رو تو این وبلاگ داشته باشیم این جا همه آزادن و می توانند هر کاری دوس داشته باشن بکنن. چیزای جالبی واستون می ذارم به شرطی که نظر یادتون نره و حتما عضو بشید،راستی تا یادم نرفته اینم بگم که من به غیر از خبر های هری پاتری خبرای دیگه ام میذارم خیلی چیزای دیگه پس حتما عضو بشید این وبلاگ متعلق به شماست پس تعارف نکنید و هر مشکلی که داشت به من اطلاع بدید حتی اگر تم وبم قشنگ نیست بگید که عوضش کنم ممنون ،بای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

criss angel

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: